maanantai 23. syyskuuta 2013

Tänään heräsin todella aikaisin. Ei vain nukuttanut enää, koska olin täynnä energiaa. Poikaystäväni Ville olisi kyllä halunnut nukkua, mutta siihen en antanut mahdollisuutta. Kyllähän sitä pitää saada aamukahvia heti kun herännyt! Maanantai päivä aloitettiin terveyskeskuksessa odottelulla. Jonotin siellä melkein tunnin, kunnes pääsin terveydenhoitajalle. Sain selvitettyä, että tarvitsen jäykkäkouristusrokotteen Espanjaa varten. Olin kuitenki taas perinteiseen tapaan pelkuri ja enkä halunnut ottaa rokotetta vielä tänään. Huomenna heti aamusta sitten rokotukseen. Hui!
                    Paperiasiat ovat jo kunnossa uutta työtä varten. Niiden kanssa oli kyllä kärsivällisyys testissä. Uusi passi jo löytyy, eli ei muuta kuin odottelemaan. Skypekin saatiin Villelle hommattua, niin on helpompi pitää yhteyttä, kun oon Teneriffalla ja Ville Suomessa. Pappakin oli hommannut skypen, josta olin erittäin yllättynyt!  Huomenna voi sanoa, että
 lähtöön on enää viikko. Päivä jatkui frisbee golfilla poikaystävän kanssa syksyisessä metsässä. Saatiin pelailtua aurinkoisessa säässä ja kun olimme lähdössä pois alkoi sataa. Reippaan ulkoilun jälkeen mentiin mun suosikkipaikkaan. Willa-kauppakeskus oli täynnä ihmisiä, ja löysinkin sieltä vielä muutaman paidan Teneriffaa varten. Tämmönen päivä tänään, ja nyt aion käpertyä oman kullan kainaloon katsomaan telkkaria ja nauttimaan pimenevästä syysillasta.
i
                                                      Terkuin Suvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti