sunnuntai 22. syyskuuta 2013

Vähän tietoa minusta

Heippa vaan kaikille!

Tässä matkalaukkua täyttäessä ajattelin aloittaa blogin. Blogissani avaan hieman matkaoppaan tavallista arkea ja juhlaa, sekä ripottelen joukkoon muotijuttuja koska muoti on aina ollut intohimoni.
    Mutta, nyt hieman lisää minusta. Olen 20-vuotias nuori nainen, joka on lähdössä Teneriffalle matkaoppaaksi 1.10.2013 ja hieman alkaa jo jännittää, koska unelmani on toteutumassa. Vähitellen alkaa tajuamaan itsekin, että elämänmuutos on käsillä. Suomityttö lähtee maailmalle jälleen kerran ja pakkaa laukut. Olen innoissani ja odotan tulevaa muutosta, uutta maata missä asua ja tehdä töitä. Lähteminen ei ole kuitenkaan niin helppoa. Tutut ja tuntemattomatkin ovat arvostelleet tulevaa ammattiani, koska se sijaitsee Espanjassa ja olenhan parisuhteessa elävä nuori nainen. Rakas poikaystävä,perhe ja ihanat ystävät jäävät kuitenkin Suomeen. Heitä tulee varmasti ikävä, mutta onneksi skypet on jo keksitty, mutta positiivisella elämänasenteella pääsee pitkälle ainakin itse uskon niin! Olen onnekas, että minulla on kannustava poikaystävä ja hän on ollut koko tämän hakuprosessin ajan iloinen ja uskonut minun kykyihin. Hän on aina ollut sitä mieltä, että on hienoa päästä toteuttamaan unelmia.

Olen itsekkin sitä mieltä, että unelmat on tehty toteutettaviksi! 9 Päivää siihen, kun yksi tämän tytön unelmista toteutuu ja se pistää kyllä hymyillyttämään. Pienen kylän tyttö pääsee maailmalle. Voisin myöhemmin kertoa opaskoulustani Kreetalla jossa olin 2 viikkoa ihanien ihmisten kanssa opiskelemassa tulevaa ammattiani.

See you soon!
Suvi

               

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti